04 augusti 2008

Helgen! ;)

Lördag :
Vaknade tidigt, städade, käkade frulle :)
sen kom dennis, han hämtade upp mig åh niclas, sen drog vi
hem till dennis och therese, käkade lite smått, sen stjutsade
therese åh jag Grabbarna grus till förfest, sen drog dom ner
till yrankampingen, åh jag åh therese drog hem till dom,
chillade lite, kollade lite på tv, sen tittade therese på mig
åh sa att eastern palace är troligast öppen till 10 =P haha,
Vi betedde oss som småbarn när de va julafton, vi slängde
oss i bilen åh drog dit, FYYYFAN va gott de va! satt åh käkade
åh utanför hörde man när magnus uggla hade konsär, haha =)
Sen åkte vi åh stjutsade erika lite, sen åkte vi åh hämtade Manges
öl hos rogers föräldrar, så åkte vi ner till yran dumpade av dom..
sen drog vi hemmåt.. blev en lugn kväll för oss..

Söndag :
Vaknade runt 12, regn åh pissvääääder idag! käkade frulle med
Therese åh dennis åh baby, umgicks åh bara tog de lugnt, sen
Drog vi in till stan, jag åh therese köpte en subway macka var,
åh Dennis åh niclas köpte en pizza var, sen mötte vi upp jocke
åh drog hem till dom, Svulloo käkade, fyyyyfan va mätt ja vart
alltså, drog igång en film, rise of the footsoldiers, mkt mkt mkt
feeeet film, lätt se vääärd!!!! Sen kollade vi på Crank, också
jääävligt fet film! jäävligt skön dag! FETMAT, bra umgänge,
bra film åh bara slappa! LOVELY! en riktig söndag!






Inga kommentarer: