04 augusti 2008

väntar & väntar

Sitter åh väntar på att mitt kaffe ska koka klart!
muummmssss...så kaffe sugen, Sitter åh beställer lite
kläder på internet, :) looove it!för er som inte visste redan,
så fick jag åh älsklingen reda på att det är en liten tjej jag har
i magen ;) kan inte beskriva vilken lycka jag känner.. =)
har iallafall beställt ett par jätte söta Streetjeans till min
lilla tjej åh en jätte söt hängelsbyxklänning av jeans =)
haha hoppas någon förstod vad ja mena :P idag är de bara
40 dagar kvar tills bf, gick in i vecka 35 idag, känns som en
evighet kvar! men fan tiden rinner ju iväg, känns som ja
precis fick veta att ja va med barn, åh endå har de gått 9
månader snart, =) meeen faaan va tungt det börjar bli.. puh!
Dennis va förbi förut, han åh baby drog åh träna, så
nu sitter jag åh njuter av luuuuugnet! :) hihihi...
imorgon ska vi till övik, Skriva på kontraktet! flyttar
ju in i nya lägenheten i övik den 1 sep, längtar som en tok
men faan va jag kommer sakna folket här i östersund!
gryyyymmt mkt, kommer bli tufft i början! men vafan
det är ju inget som säger att man inte kan komma tillbaka :P
har tvättat åh städat, åh diskat som en galning idag, skönt
att det börjar bli fin väder nu iallafall, regnat hela jävla helgen
har lidit med alla som bott på yrancampingen! fyyyfan va blött!
neee nu ska ja fixa åh trixa lite åh njuta av mitt kaffe!

TJO-flööööööööjt!

Inga kommentarer: